طراحی سایت فروشگاه حرفه ای
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

 

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای

 

امروزه به علت مزایای وب سایت فروشگاهی بسیاری از افراد به طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام نموده اند . با مشاهده موفقیت سایت های فروشگاهی بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای افتادند . ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای دو دسته از افراد انجام می شود .

 

 

 

 

 

یک دسته افرادی هستند که دارای یک فروشگاه فیزیکی هستند و برای گسترش کار خود ، اعتبار بخشیدن به فروشگاه ، رضایت و رفاه مشتریان و همچنین افزایش درآمد خود اقدام به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای برای خود می نمایند . طراحی سایت برای این افراد دارای فواید بسیاری می باشد . برای مثال مشتریان دائمی آنها می توانند از محصولات جدید آنها مطلع شده و اعتبار آنها به فروشگاه افزایش یابد .

همچنین به علت اعتمادی که به این فروشگاه دارند می توانند به راحتی خرید اینترنتی انجام دهند .علاوه بر مشتریان گذشته ، می توانند حوزه فعالیت خود را افزایش داده و مشتریانی از سراسر ایران جذب نمایند .

 

 

دسته دوم افرادی هستند که دارای فروشگاه فیزیکی نیستند . این افراد صرفا دارای انبار بوده و محصولات و سفارشات را از انبار خود ارسال می نمایند . ساخت سایت فروشگاه مجازی برای این افراد موجب می شود بدون نیاز به صرف هزینه برای مکان فروشگاه به فروش محصول خود بپردازند . بنابراین به طور کلی طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می تواند در افزایش درآمد بسیار تاثیر گذار باشد .

 

 

مشخصات طراحی سایت فروشگاه حرفه ای :

شرکت های بسیاری به طراحی سایت فروشگاهی می پردازند . اما تمام این فروشگاه به موفقیت دست پیدا نمی کنند . در صورتی که شما هدف بلند مدتی برای موفقیت خود تصور نموده اید و قصد کسب درآمد پایدار از فروشگاه تان را دارید باید به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای بپردازید . در ادامه مواردی را بیان نموده ایم که باید در راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای به آن توجه نمایید .

 

 

دسته بندی منظم :

 مسلما دسته بندی های نامنظم و نا مشخص که کاربر با ورود به آن باید مدتها به دنبال محصول مورد نظر خود بگرد برای افراد جالب نخواهد بود . کاربری که به راحتی به محصول مورد نظر خود دست پیدا نکند سایت را ترک خواهد کرد و این کار در سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت . به همین سبب بهتر است دسته بندی های مشخص و منظمی برای سایت ایجاد نمایید . اگر به منو سایت های فروشگاهی برند و موفق نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که دسترسی به محصولات به راحتی انجام می پذیرد .

 

 

سرعت لود پایین :

یکی از عواملی که می تواند در بالابردن bounce rate یا به عبارتی نرخ پرش سایت شما تاثیر گذار باشد سرعت لود سایت شما می باشد . تجربه ثابت کرده است اکثر کاربران صبر لازم برای بالا آمدن سایت های کند را نداشته و به سرعت آنها را ترک می کنند . به همین سبب شما باید از قالبی استفاده نمایید که حداکثر در مدت 4 ثانیه بارگذاری شود . زیرا در غیر این صورت کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . علاوه بر کاربران برای ربات های گوگل نیز سرعت مهم بوده و در صورتی که سایت شما با تاخیر بالایی باز شود ممکن است ربات های گوگل سایت شما را رها کرده و به سراغ سایت دیگری بروند و در نتیجه رتبه شما در نتایج افت نماید . بنابراین می توان یکی از عوامل طراحی سایت فروشگاه حرفه ای را سرعت آن نامید .

 

 

گرافیک زیبا :

 اولین چیزی که یک نفر هنگام ورود به سایت با آن روبه رو می شود گرافیک و رنگ بندی سایت است . مسلما در صورتی که از رنگ های نا مناسب در سایت استفاده شود می تواند در ذهن مخاطب تاثیر بدی گذاشته و موجب ترک سایت توسط کاربر شود . همچنین گرافیک زیبا و تاثیر گذار می تواند بیانگر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای باشد . البته باید توجه نمود که این گرافیک سنگین نباشد و در حجم و سرعت سایت تاثیر زیادی نگذارد .

 

ما در سایت وبیکس نمونه قالب های بسیاری را برای شما قرار داده ایم که در تمامی آنها این موارد رعایت گردیده است . کارشناسان فنی وبیکس سرعت قالب ها را تا حد ممکن کاهش داده اند تا در سرعت سایت تاثیر منفی نداشته باشد . همچنین گرافیک زیبا از موارد مورد توجه بوده است. شما برای سفارش طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می توانید قالب های ما را مشاهده نموده و بنابر سلیقه و موضوع فروشگاه خود قالب دلخواه خود را انتخاب نمایید .

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر این زمینه با ما تماس بگیرید .

 





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: